zondag 6 maart 2011

Irene Moors in BNN Spuiten en Slikken: ik slik alles door @ Bekende Nederlandse Vrouwen


Irene Moors openhartig in BNN Spuiten en Slikken: ik slik alles door!
Zo zag u Bekende Nederlandse Vrouw Irene Moors nog nooit! Spuiten en Slikken, dat komende zondag bij BNN aan een nieuw seizoen begint, ontlokt de blonde sexy televisievrouw een aantal op zijn minst smeuïg te noemen uitspraken.
 

Zarayda Groenhart en Nicolette Kluijver voelen Irene in de studio danig aan de tand. RTL Boulevard lichtte vanavond vast een tipje van de sluier rond de goedlachse Irene op, en dat loog er niet om.
De RTL 4-presentatrice Irene Moors wordt door een meisje uit het publiek overrompeld met de vraag of zij na afloop van oraal vertier, met haar man, het geproduceerde goedje doorslikt.
Irene Moors moet letterlijk even slikken en roept uit: 'Dit is nooit jouw eigen vraag! Wat moet ik daarop zeggen?' Na enig innerlijk beraad, biecht ze nog wat ongemakkelijk op dat ze manliefs kwakje inderdaad doorslikt.
Albert Verlinde wist, na het tonen van het fragment, te melden dat Irene laaiend is op de makers van Spuiten en Slikken. Het meisje dat de vrijpostige vraag op Irene afvuurt, zou zijn ingehuurd.

Irene Moors is niet vies van sperma
Geen TV-programma dat nog zonder BN’ers en Bekende Nederlandse Vrouwen kan. Alles ‘vercelebriseert’. Dus ook het brutaalste BNN-programma: ‘Spuiten & Slikken’ gaat dit seizoen bekende types aan de tand voelen over hun seks, drugs en rock & roll-gehalte.
Het eerste ‘slachtoffer’ is Irene Moors. Zij bekende na wat aandringen van de presentatrices een sperma-slikker te zijn in plaats van een sperma-uitspuger……….
RTL Boulevard liet vrijdag alvast een preview zien met daarin een pittige uitspraak van Irene Moors.
Zarayda Groenhart en Nicolette Kluijver voelen haar in de studio even stevig aan de tand over pijpen. Daarbij komen er ook vragen vanuit het publiek. De RTL 4-presentatrice werd door een meisje op de tribune onomwonden gevraagd wat zij na afloop van orale seks bij haar man met het resultaat van de daad doet: ‘Slik jij het door?’
Een lichtelijk ongemakkelijke Irene riep uit: ‘Dit is nooit jouw eigen vraag! Wat moet ik daarop zeggen?’ Na enige seconden van stil beraad, antwoordde Irene dan toch openhartig: ‘Ja.’
Over sperma gesproken. In het nieuwe programma ‘Wie is mijn vader?’ gaat Irene Moors komend seizoen kinderen die geboren zijn uit anoniem donorzaad en hun verwekkers met elkaar in contact brengen. Uiteraard wanneer beiden die behoefte daartoe gevoelen. Hier volgt de oproep en uitleg van het programma door Irene zelf.
Irene Moors openhartig over seksleven.
Irene Moors heeft bij Spuiten en Slikken van BNN een boekje open gedaan over haar seksleven.
De RTL 4-presentatrice werd door een meisje uit het publiek onomwonden gevraagd wat zij na afloop van orale seks bij haar man met het overblijfsel van de daad deed: 'Slik jij het door?'
Een lichtelijk ongemakkelijke Irene riep uit: 'Dit is nooit jouw eigen vraag! Wat moet ik daarop zeggen?' Na enige seconden van stil beraad, antwoordde ze openhartig: 'Ja.'
Nicolette Kluijver «We hebben voor dit seizoen een heleboel dingen veranderd. Vroeger gingen we met z'n allen rond een tafel zitten, maar die hebben we eruit geflikkerd. Nu hebben we drie locaties in de studio: De Bank voor de korte gesprekjes - waarvoor we de naam 'Vluggertjes' bedacht hebben - Het Bed en De Bar. Het mocht nog net iets flitsender worden, vonden we, en tegelijk nog informatiever.»
 Dat educatieve karakter wordt in twijfel getrokken. Er wordt jullie soms verweten dat jullie hoofddoel niet opvoeden maar choqueren is.
Kluijver «Ik heb het daar heel lastig mee. 'Spuiten en slikken' heeft het debat over seks en drugs in Nederland echt op de kaart gezet, daar ben ik van overtuigd. Het heeft ervoor gezorgd dat jongeren tegenwoordig veel beter weten waar ze aan beginnen, en hoe ze de dingen het beste aanpakken. Want experimenteren doen ze toch.»
 Is er sprake van gewenning, of breken er nog altijd geregeld schandaaltjes uit?
Kluijver «Een BN'er (Bekende Nederlander of Bekende Nederlandse Vrouw) die komt vertellen over zijn of haar seks- en drugservaringen of Playboy verleden, wordt de dag erop nog altijd heftig geciteerd in de kranten, hoor. Dan gaan de mensen praten. Maar dat wijst er net op dat we die onderwerpen helemaal uit de schandaalsfeer hebben kunnen trekken. En dat kan ik alleen maar toejuichen.»
 Heb je voor het nieuwe seizoen grote namen kunnen strikken?
Kluijver(enthousiast) «En of! Openen doen we meteen met Irene Moors. Wat, ken je die niet? Irene is dé tv-godin van Nederland. Nederlanders van mijn generatie zijn allemaal opgegroeid met 'Telekids', een kinderprogramma op RTL 4 dat zij tien jaar lang gepresenteerd heeft. Voor ons is ze een heldin. Ik vind het echt geweldig dat ze wil komen.»
 
 En die lieve tante gaan jullie uithoren over haar wilde verleden?
Kluijver (lacht) «Precies. Ze heeft een heel braaf RTL 4-imago: gelukkig getrouwd, moeder van twee kinderen, geen naakt foto's op internet, niks op aan te merken. En dus willen wij in drie kwartier haar seks- en drugsleven van naaldje tot draadje uit de doeken doen. Geweldig, toch?»
 
En of. Sta je er tijdens het programma eigenlijk ooit bij stil dat je eigen familie ook meekijkt?
Kluijver «Het gebeurt wel eens dat ik tijdens een gesprek denk: oei, even mijn moeder bellen voordat dit op de buis komt. Maar een rem is het niet.
»Vroeger, toen ik zelf nog drugsexperimenten deed voor het programma, ging ik wel altijd eerst uitgebreid in conclaaf met mijn ouders. Ik kom uit een klein boerendorpje, moet je weten: over wat ik op tv doe, worden zij aangesproken op straat.»
 Ik las dat je zelf ook houdt van het buitenleven. Je wilde vroeger zelfs boerin worden.
Kluijver «Ik heb als tiener de agrarische land- en tuinbouwschool gevolgd. Ik wilde iets doen met mijn handen in de modder en met mijn voeten in de klompen, zei ik altijd. Het is anders gelopen - op mijn zestiende werd ik ontdekt als model - maar ik weet dus wel perfect hoe je een koe melkt.»
 Zou 'Boer zkt. vrouw' dan niets voor jou zijn?
Kluijver «Ja, vind ik een fantastisch programma. Maar ik ben er nu nog iets te jong voor, denk ik. Laat me eerst nog maar wat bij BNN blijven.»
Irene Moors openhartig over seksleven bij BNN en geeft zich helemaal bloot.
Irene Moors zal in de tv-show Spuiten en Splikken van BNN uitgebreid praten over haar ervaringen met seks en drugs. De RTL 4-presentatrice is op 6 maart te zien in de opening van het nieuwe seizoen. Dat heeft BNN maandag laten weten. BNN is blij met de komst van Moors. “Heeft de tv-koningin een paar smeuïge ins en outs over het Gooische Matras? En steekt ze haar neus zelf wel eens in andermans zaken of in grammetje wit? Zarayda en Nicolette voelen Irene stevig aan de tand“, meldt de omroep.
Irene Moors in eerste aflevering nieuw seizoen 'Spuiten en Slikken'
Ze komt! Irene Moors is te gast in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen 'Spuiten en Slikken'. Heeft de tv-koningin een paar smeuïge ins en outs over het Gooische Matras? En steekt ze haar neus zelf wel eens in andermans zaken of in grammetje wit?
Zarayda Groenhart en Nicolette Kluijver voelen Irene in de studio even stevig aan de tand. Manuel Broekman en Geraldine Kemper bespreken dit seizoen het nationale en internationaal seks- en drugsnieuws in Sex o’ Clock News. Ook zoeken de BNN-reporters uit wat er zo lekker is aan vanilleseks en testen ze de nieuwste shit uit de smart shop.
In 'Spuiten en Slikken' worden kijkers vanaf nu wekelijks getrakteerd op de soap Hitsige Hetty, waarin alle vier de presentatoren schitteren. In de nieuwe rubriek Fuck The People geven boeren, homo’s, corpsballen en andere groepen hun bedgeheimen bloot. Naast de BN’er  Bekende Nederlandse Vrouw in de studio komt er een BM’er, oftewel Bekende Minnaar voorbij. Deze doet uit stap voor stap uit de doeken hoe hij of zij iemand tot een gillend hoogtepunt brengt.
Als de lampen in de studio uitgaan, gaat 'Spuiten en Slikken' online keihard verder. Met onthullende behind the scenes beelden, het laatste seks- en drugsnieuws, extra reportages en het Spuiten en Slikkenwoordenboek, dat elke week wordt aangevuld met de laatste trends en termen.
Irene Moors zoekt zaaddonoren
Irene Moors gaat Wie Is Mijn Vader? presenteren. De presentatrice gaat in dit nieuwe RTL-programma donorkinderen herenigen met hun biologische vader. ”Er zijn tienduizenden kinderen die niet weten wie hun vader is en toch een beetje nieuwsgierig zijn en denken: waar kom ik vandaan?”, zegt Moors in RTL Boulevard.
De presentatrice, die in de TV Kantine en Life 4 You te zien is naast Carlo Boszhard, neemt de presentatie van Wie Is Mijn Vader? alleen op zich. ”Het duurt nog wel even voordat het programma er komt, we gaan eerst proberen zoveel mogelijk mensen daarvoor te krijgen”, legt Moors uit. Kinderen en vaders kunnen zich aanmelden via de website van het programma.
Irene Moors is 'Prinses Sperma 2011'
De Hilversumse carnavalsvereniging heeft Irene Moors uitgeroepen tot Prinses Sperma 2011. De carnavalsvereniging eerde Moors voor haar openhartigheid in een spontaan interview eerder deze week, waaraan ze aangaf 'gulzig' te zijn naar mannenzaad. Moors gaf aan 'alles door te slikken'.
In deze tweede episode van De TV Kantine kruipen Carlo Boszhard en Irene Moors in de huid van een aantal nieuwe bekende gezichten: Gaston Starreveld, Mart Smeets, Joop van Tellingen, Char, Patricia Paay en Wilma Nanninga.
 In maart 2009 speelde Moors samen met Carlo Boszhard in de serie De TV Kantine. In dit programma werden diverse BN'ers gepersifleerd. Hiervoor gingen Carlo en Irene voor elk typetje anderhalf uur in de grime. Persiflages gespeeld door Moors zijn onder anderen Marijke Helwegen, Clairy Polak, Gerda Smit, Sonja Bakker, Wendy van Dijk, Anky van Grunsven, Patty Brard en Kim Holland.
 
Ook maken een aantal 'echte' BN'ers hun opwachting: Nicolette van Dam, Caroline Tensen, Jamai en Dries Roelvink.
Het programma 'Sterrenslag' maakt in de komende aflevering een comeback. Het nostalgische sportspel waar menig BN'er zijn beste sportieve prestaties uit de kast moet halen, komt weer op de buis. Wat niemand weet is dat het vrolijke familieprogramma de setting wordt van een ernstig delict, waar de divastrijd tussen Connie Breukhoven en Nicolette van Dam de oorzaak van is.
Irene Moors is in de collectie van menig Nederlands couturier gedoken voor een jurk, maar dat viel tegen. De lange presentatrice zocht een outfit om vrijdag te dragen naar het Televizier Ring Gala.
Haar Hollandse figuur is echter niet geschikt voor de petieterige couturemaatjes.
Moors moet goed voor de dag komen, want de kans dat ze in de spotlight komt te staan is groot. De TV Kantine is namelijk genomineerd voor de Gouden Televizier Ring.
"Ik ben bij alle bekende couturiers van Nederland langs geweest. En we weten het nu zeker: ik heb niet het maatje topmodel", zegt de presentatrice in De Telegraaf. "Van alle jurken die ik mocht lenen, bleef de rits openstaan."
"Mijn borsten zijn gewoon te prominent. En ik ben te lang", verklaart Moors. "Ik heb Patricia Paay op mijn knieën moeten spelen. Enfin, er is nu iets fabeltastisch glitterigs voor me gemaakt."
De Gouden Televizier Ring werd uitgereikt in Theater Carré.
De TV Kantine (RTL4) heeft vrijdagavond de Gouden Televizier-Ring 2010 in de wacht gesleept. Het persiflageprogramma van Carlo Boszhard en Irene Moors kreeg 38 procent van de stemmen van het publiek en trok daarmee aan het langste eind.
De andere genomineerde tv-programma's voor de meest prestigieuze tv-prijs van Nederland waren Ik hou van Holland (RTL4) en Wie is de mol? (AVRO).
Moors en Boszhard namen het kunstwerk, een ontwerp van edelsmid Anneke Smit, in ontvangst tijdens het 45e Gouden Televizier-Ring Gala in theater Carré in Amsterdam. André van Duin reikte de felbegeerde ring uit. De TV Kantine was net als Ik hou van Holland niet eerder genomineerd voor de publieksprijs, terwijl Wie is de mol? voor de vierde keer kans maakte.
Irene Moors baalt van uitspraken over seksleven
Irene Moors baalt dat ze zo openhartig is geweest tijdens de opnames van het BNN-programma Spuiten en Slikken. De RTL 4-presentatrice onthulde dat ze het zaad van haar man doorslikt na oraal vertier. “Irene Moors voelt zich genaaid“, weet RTL-collega Albert Verlinde. Moors deed de onthulling als antwoord op een vraag van een meisje uit het publiek. “Je ziet gewoon dat het een opzetje is. Dat meisje is geïnstrueerd. Ze zeiden tegen dat meisje: ‘Je stelt die vraag en je lokt haar in de val.’“
Irene Moors zelf vermoedt ook dat het meisje geïnstrueerd is, zegt Verlinde. “Ik heb Irene gesproken en ze vond het een saai gesprek. Die presentatrices durfden ook niet echt wat te vragen. Maar als je zelf iets niet durft te vragen, zegt Irene, dan laat je het een kijker vragen. Dat deed zij ook bij Telekids. En dat heeft BNN nu ook gedaan.”
Verlinde schaart zich achter Moors. Volgens Verlinde heeft Moors een keurig antwoord gegeven. “Dit is nooit jouw eigen vraag! Wat zal ik daar op zeggen? Ja“, was het enige dat Moors zei.
“BNN heeft het een beetje opgeblazen als pr-campagne voor het programma, en daar baalt Irene Moors een beetje van“, besluit Verlinde.



2 opmerkingen:

  1. irene je hebt lekkere borsten en een heerlijk figuur groeten harrie uit friesland

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil die irene bevruchten wat een lekkere vrouw zeg kom mijn lekkere indische lat proeven en lekker mijn zaa d doorslikken ik wil haar ook volspuiten met mijn zaad diep in haar baarmoeder

    BeantwoordenVerwijderen